Posted in Մայրենի 6, Uncategorized

Չարենցյան հարցուփորձ

  • Որտե՞ղ և ե՞րբ է ծնվել Եղիշե Չարնեցը։
    Եղիշե Աբգարի Սողոմոնյան, մարտի 13 ,1897, Կարս, Կարսի մարզ, 
  • Ի՞նչ վարկածներ գիտես Չարենցի գրական անվան հետ կապված, ի՞նչ էր բանաստեղծի անուն ազգանունը։
  • Եղիշե Աբգարի Սողոմոնյան,
  • Երբ հայրը գումար էր տվել բանաստեղծին՝ կոշիկ առնելու համար, ի՞նչ էր գնել Չարենցը և ինչպե՞ս էր բացատրել իր արածը, երբ հայրը նախատել էր նրան։
  • Չարենցը գնել էր, գիրք և հետո նա ասաց որ պապ ավելի լավ է բոբիկ ման գամ քան բոբիկ խելքով:
  • Ի՞նչ է գազելը, Չարենցը ու՞մ էր գազել նվիրել։
  • Չարենցը գազելը նվիրում էր իր մայրիկին:
  • Գազելը բանաստեղծության տեսակ է:
  • Ընդգծի՛ր ստեղծագործությունների այն հատվածները, որոնք Չարենցինն են.

Սիրում եմ մեր երկինքը մուգ, ջրերը ջինջ լիճը լուսե․․․

Ես իմ անուշ Հայաստանի

Նայում եմ մինչև որ անզոր գլուխս ծնկիդ է թեքվում․․․

Կարծես թե դարձել եմ ես տուն

Գործն է անմահ, լա՜վ իմացեք․․․

Թմկաբերդի առումը

Աշունը ձորն է մտնում․․․

Աշունը ձորն է մտնում

Քաղցած, ամեհի է գալյի պես աշունը․․․

Աշունը դեղնաթուխ նստել է դռանը

Իջել է ամպը սարին․․․

Աշնան օրերն էն գալիս:

Այն ի՞նչ ամպ էր՝ աղոտ-աղոտ ծռվեցավ․․․

Այն ինչ ամպ է

Խմի՛ր թախիծը հոգու, որպես հրճվանք ու գինի․․․

Տրիոլետ

  • Գտի՛ր Չարենցին
  • Երևակայի՛ր, որ հնարավորություն ունես հանդիպելու Չարենցին: Ինչպե՞ս կվարվեիր, ի՞նչ կհարցնեիր, ի՞նչ կպատմեիր բանաստեղծին:
  • Չարենց ինչու դու լավ չեիր սովորում:
  • Չարենց ինչու դու չեիր սիրում ճանջերին:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *