Posted in Իմ նյութերը, Մայրենի

Գնում եմ մայր դպրոց

Նախագծի մասնակիցներ՝  5-րդ դասարանցիներ

Նախագծի  ժամկետներ՝  մայիս

Նպատակը

  • 5-րդ դասարանների «Ելք»-ի , «Մուտք»-ի ստուգատես
  •  նոր սպասումների, ակնկալիքների, զգացողությունների ներկայացում

Նախագծի ընթացքը

Սովորողները մինչև մայիսի 20-ը տեսանյութի, ռադիոնյութի կամ պատումի միջոցով բլոգներում ներկայացնում են իրենց ձեռքբերումները, հաջողությունները Հյուսիսային դպրոցում, ներկայացնում իրենց սպասելիքները, ակնկալիքները Մայր դպրոցից՝ անդրադառնալով հետևյալ կետերին՝

  • Իմ Հյուսիսը. Հյուսիսային դպրոցն ու ես
    Ես Հյուսիսային դպրոցում սովորում եմ արդեն 3 տարի,և ճիշնասած տխուր չեմ որ գնում եմ ուրիշ մասնաճուղեմ գնում, որովհետև դա էլ է մեր դպրոցն ու մեր կրթամալիրը, բայց ինձ թվում է որ բիջին դպրոցը չեմ կարող համեմատել Հյուսիսային դպրոցին:Մի խոսքվ իմ կյանքում ամենաթանկ բանը այդ Հյուսիսային դպրոցն է:
  • Հյուսիսային դպրոցի յոթ հրաշալիքները
    Իմ դպրոցում կան շատ հրաշալիքներ հիմա ես ձեզ կասեմ մեր յոթ հրաշալիքները
    1..Իմ Հինգերրորդ դասարանը:
    2. Մեր լողավազանները
  • 3. Մեր ուսուցիչները
  • 4. Մեր բնությունը
  • 5. Իմ ընկերները
  • 6. Մեր նախագծերը
  • 7. Մեր երգերը և պարերը
  • Մայր դպրոցն ու ես
  • Ամենատպավորիչ ճամփորդություններս
    Մայրավանք, Վայք, Ծաղկունք
  • Հաջողված ու հետաքրքիր նախագծերի մասին
    Սովորող-Սովորեցնող, ՙՈւսումնական Ամառ,Ինքնակեսագրություն
  • Ի՞նչ սպասելիքներ ունեմ Միջին դպրոցից
    Ես շատ լավ սպասելիքներ ունեմ միջին դպրոից քանի որ միքիչ տխուր ամենամոտիկ ընկերուհիս չի գալիս մայր դպրոց,բայց կարևորը իմ Մաշասա գալիս, ես իրականում շատ լավ սպասելիքներ ունեմ որովհետև այնտեղի ուսուցիչները շատ լավնեն:
  • Որքանո՞վ եմ ճանաչում Մայր դպրոցը
    Ես մայր դպրոցը ճանաչում եմ միքիչ գիտեմ որ այնտեղ շատ հավես է անցնում:
  • Իմ ամենասիրելի վայրը Մայր դպրոցում
    Թեննիսի կորտը:

Արդյունքում՝ 

Տեսանյութեր, ռադիոնյութեր, պատումներ 5-րդցիների բլոգներում

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *