Posted in Իմ նյութերը, Մայրենի

Մայրենի Գիրք տետր

  1. 15

Վզին նսել – հոգս լինել մեկի համար

Ջրի բերածը ջուրը տանել- առանց աշխատանքի ձեռք բերված հեշտությամբ կորչել

Չկա չարիք առանց բարիքի- ամեն վատ բան նաև իր լավ կողմն ունի

Ջուրը մի առվով չգնալ-  հաշտ չլինել , իրար չհասկանալ

Չորն ու թացը ջոկել- անմեղն ու մեղավորը տերբերել

Չոփ  դառնալ- շատ նիհարել

2 16

Իմ  բնավորությունը ընկերասեր և խաղասեր:Ինձ դուր է գալիս իմ բնավորության ըներասերը:Ես իմ բնավորութնունից չեի կուզենաի փոխել:Իմ բնավորույուներից ոչմեկ չի նեռվայնանում: Մարդկանց դուր է գալիս իմ բոլոր բնավորություները:Չեի կունեզնա իմ բնավորույուներից ավելի ունենաի: Նույպես ոչ չեի ուզենա որովհետև իմ բնավորություները ինձ շատ են դուր գալիս:

3.16

Տերևաթափ , ձյուն

Աշուն, գարուն

Խաղալիք, տիկնիկ

Ղեկավար, տնորեն

Ձյունանուշիկ, ձմեռ պապ

Հայրիկ, մայրիկ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *